Naskytla se mi možnost velmi levné koupi tohoto "slavného" motoru v první generaci Superbu. Když jsem si pročítal recenze tak se zdálo, že by si tenhle motor mohl koupit jen totální maniak, který ho chce akorát odvést pímo na vrakáč. Nicméně mě tento zajímavý vůz lákal natolik, že jsem to zkusil. A světe div se, po roce a 20 000km nelituji. Důležité ovšem je, na to abych z toho udělal "auto" jsem měl značnou finanční rezervu. Auto bylo tedy opravdu v tzěžké situaci. Vysypaná ložiska vačkových hřídelí. Popraskané rolny na vačkových hřídelích. Vadné palivové čerpadlo, Vadný posilovač řízení. Spousta součástek se v roce 2019 již sehnat nedá. Ale dají se pořídit repasované kusy. Takže čerpadlo repas 25 000,-, vačky 6 000,- servo 2 000,-, žhavící svíčky 2 000,-. Dalších pár drobností jako rozvody ani nebudu zmiňovat. Podvozek byl v pěkném stavu, bez vůlí, kastle bez koroze, interiér čistý. Vzkšíšení tohoto veterána dalo spolu s pořizovací cenou a dokoupeným origo rádiem s mp3 nějakých 100 000,- Za to máte v dnešní době pouze vrak. Auto mělo neprůstřelnou historii, nájezd byl daný. Motoro nemá DPF a plní EURO 4, takže při cestě do Německa dostanete zelenou nálepku a do bezemisních zón máte cestu otevřenou (zatím). Pravda je, že auto nekouří vůbc a to ani když mu dám napít.
Jízdní dojmy jsou velmi zajímavé. Opravdu to dává pocit řízení starého dobrého auta, ne jako ty nové herky. Jako hlavní auto mám novou škodovku a jsem znechucen tím, jak se dnes auta dělají. Někde jsem četl, že už je lepší superb s motorem 1.9 tdi, že dynamicky není velký rozdíl. Blbost. Rozdíl je velký. Auto táhne v celém spektru otáček. Žádná turbodíra, žádné kopance. Plynulá akcelerace. Uvídal bych pouze 5 kavaltů. Čaasté řazení je zde zytečné. Síla motoru je pocitově nerovnatelně větčí, než 1,9 a celkově chování motoru je jiné. Hlavně je o poznání tišší. Kabina je perfekltně odhlučněná, otáčkoměr je zde nutnost. Ve 180 je hluk stený jako při 60. Auto velmi měkké, což mě baví, protože to dnes už žádná automobilka nedělá, i francouzi to už vzdali. Pouze trestné lavice. Náklony v zatáčkách mi nevadí, protože jezdím na pohodu. Auto zdánlivě nesedí, ale když to zkusíte, zjistíte, že je to jen pocit, který způsobuje "plavná" jízda. opravdu to připomíná člun na vodě. Dlouhá příď se při dlouhé silné akceleraci houpe stejně. V zadu pokojík. 8 aibaků. Komfort limuzíny se stále ještě pěknou výbavou (opravdu nepovažuji dnešní asistenty za výbavu, ale za nesmysly pro neumětely). Chce to měnit olej každý rok a přidávat do něj aditivum. Vačky (v tomto případě již s rolnama) se nezadřou. Myslím, že auto najede dalších 200 000 km, než kouzlo pomine. Za 3,4 roky, což bude mít krásných 300 000km, ho buď daruju, nebo odvezu na věčné časy. Poslední zážitek s mohykánem. Jediný co mi vadí, je nízko posazená sedačka řidiče. Dřív se to dělalo, že člověk seděl na zemi. Pozice "na židli" je prostě lepší.
Na této stránce najdete osobní zkušenosti majitele vozu Škoda Superb 2.5 tdi V6 120 kW. Tato recenze vyjadřuje hodnocení, které prezentuje osobní názor majitele vozu.
Loď
Spousta známým problémům předejde pečlivá údržba.
Spotřeba není špatná. Superb je opravdu těžké auto. Víc než vypadá.
Plavání ale velmi pohodlné. NIkde jinde děti tak rychle v zádu neusnou.
Měkké sedačky sedí k měkkému podvozku. Alespoň koncepce vozu je jednotná. Potahové látky ve vyšší výbavě příjemné.
Kufr velký, ale nepraktický.
Nezapomeňte si přečíst i další uživatelské recenze Škoda Superb , případně si prohlédněte nabídku ojetých vozů Škoda Superb .
Podělte se o své zkušenosti: vložte vlastní krátkou recenzi na vůz Škoda Superb.
Smlouva na prodej či koupi ojetého vozu
Co všechno by měla obsahovat kupní smlouva a na co se při prodeji ojetého vozu zaměřit?
Přepis auta na jiného majitele
Prodáváte auto a nevíte, co obnáší převod? Přinášíme detailní popis celého procesu, dozvíte se, jaké dokumenty připravit a kolik zaplatíte na poplatcích.
Odstoupení od kupní smlouvy na ojeté auto
Nejste spokojení se zakoupeným ojetým vozem? Poradíme, zda a za jakých podmínek můžete odstoupit od smlouvy.
Jak postupovat při poškození auta v servisu
Místo opravy poškozený vůz? I to se může stát. Poradíme, jak postupovat v případě, že vám autoservis poškodil váš vůz.
Zánik povinného ručení při změně vlastníka vozidla
Prodáváte či kupujete ojeté auto? Tak si hlavně pohlídejte odhlášení a přihlášení povinného určení. Vyhnete se tak možným komplikacím.
Zánik povinného ručení a havarijního pojištění
Kdy a za jakých podmínek končí povinné ručení či havarijní pojištění. Přečtěte si podrobný přehled možných situací, ať nejste zaskočeni.
Nejžádanější značky:
Audi |
BMW |
Citroën |
Fiat |
Ford |
Hyundai |
Mazda |
Opel |
Peugeot |
Renault |
Škoda |
Volkswagen
Online autobazar |
Server Autobazary ojeté auto.cz je napojen na autosoft.cz