Lexus GS 300 roku výroby 1997 (1. generace) je luxusní auto,svým pojetím vhodnější na dlouhé cestování nejlépe po dálnici než motání se po městě a nákupy.Řadový šestiválcový benzínový třílitr pohání zadní kola přes 4-stupňový automat.Subjektivní pocit přetáčivosti a nestability na mokru jsem snížil obutím zimních gum Nokian WR-G2.Podvozek je hodné měkký,jakékoliv nerovnosti výborně pohlcuje,ale ve svižně projížděných zatáčkách se auto dost naklání,při rychlé jízdě je to nejlepší rovně (Vyráběla se i verze Sport,se sníženým,tužším podvozkem a většími koly,ale s tou nemám zkušenosti.) Motor má 220 koní,schopných rozjet auto,vážící 1800 kg na maximálních 230 km/h.Převodovka je pružná,na dvojku se dá jet 110,na trojku až 200 km/h.Při pomalé jízdě po městě si převodovka řadí už při 1500 otáčkách,tlačítko Power vedle řadící páky pouze posouvá okamžik řazení blíž k červenému poli.Interiér je příkladně odhlučněný,motor je slyšet až ve vyšších otáčkách,v nižších převládá jen velmi tlumený hluk pneumatik.Sériový audiosystém Nakamichi se i přes svoje stáří může pochlubit výborným podáním zvuku.Nevýhodou je nevelký kufr,srovnatelný s menším IS 200.Spotřeba benzínu je 17 litrů ve městě a 12 litrů po dálnici,dojezdu pomáhá velká nádrž na 80 litrů.Odrazující může být i cena originálního servisu,vyvážená výborným přístupem k zákazníkům nebo tím,že auto se vrací ze servisu vždy umyté a vyluxované.Náklady lze řešit i neznačkovým servisem,kde cena dílů byla cca 3500 Kč za rozvody (řemen a příslušenství),3000 Kč za chladič (po internetu,přímo od výrobce chladičů) a 11300 Kč za brzdy (4x kotouče a destičky,značka Blueprint),v motoru jsou standardně platinové svíčky NGK.Před koupí jsem srovnával s modelem LS 400 z roku 1994,který mi připadal na silnici jistější v zatáčkách a rychlejší na rovinách. Celkově je to auto mimo město,manévrování ve městě znepříjemňují rozměry (délka 4.95 m,šířka 1.8 m). V roce 1998 vyjela druhá generace GS 300 s časováním ventilů VVT-i.Od majitele jedné z nich jsem se dozvěděl,že po výměně měl větší spotřebu,než u starého modelu 1.generace. Spotřeba je srovnatelná s Hondou Legend 3.5 V6,ale třeba na třílitrové modely Maxima nebo Camry ztrácí.
Na této stránce najdete osobní zkušenosti majitele vozu Lexus GS300. Tato recenze vyjadřuje hodnocení, které prezentuje osobní názor majitele vozu.
Silniční křižník.
Vyšší spotřeba díky motoru ze staré školy.Žádné časování ventilů nebo variabilní sání.-Objem ničím nenahradíš.-
Nekompromisně pohodlné.
Nezapomeňte si přečíst i další uživatelské recenze Lexus GS300 , případně si prohlédněte nabídku ojetých vozů Lexus GS300 .
Tuto recenzi zatím nikdo nekomentoval. Buďte první!
Podělte se o své zkušenosti: vložte vlastní krátkou recenzi na vůz Lexus GS300.
Smlouva na prodej či koupi ojetého vozu
Co všechno by měla obsahovat kupní smlouva a na co se při prodeji ojetého vozu zaměřit?
Přepis auta na jiného majitele
Prodáváte auto a nevíte, co obnáší převod? Přinášíme detailní popis celého procesu, dozvíte se, jaké dokumenty připravit a kolik zaplatíte na poplatcích.
Odstoupení od kupní smlouvy na ojeté auto
Nejste spokojení se zakoupeným ojetým vozem? Poradíme, zda a za jakých podmínek můžete odstoupit od smlouvy.
Jak postupovat při poškození auta v servisu
Místo opravy poškozený vůz? I to se může stát. Poradíme, jak postupovat v případě, že vám autoservis poškodil váš vůz.
Zánik povinného ručení při změně vlastníka vozidla
Prodáváte či kupujete ojeté auto? Tak si hlavně pohlídejte odhlášení a přihlášení povinného určení. Vyhnete se tak možným komplikacím.
Zánik povinného ručení a havarijního pojištění
Kdy a za jakých podmínek končí povinné ručení či havarijní pojištění. Přečtěte si podrobný přehled možných situací, ať nejste zaskočeni.
Nejžádanější značky:
Audi |
BMW |
Citroën |
Fiat |
Ford |
Hyundai |
Mazda |
Opel |
Peugeot |
Renault |
Škoda |
Volkswagen
Online autobazar |
Server Autobazary ojeté auto.cz je napojen na autosoft.cz