Ahoj, chtěl bych se s vámi podělit o svoje dojmy ze Škody Karoq s motorem 1.5 TSI a manuální převodovkou. Mám s ním za sebou asi 12 tisíc kilometrů, takže už jsem si udělal představu, co je OK a co by šlo udělat lépe.
Na první pohled se mi interiér líbil – vše je přehledné, ovládací prvky jsou přesně tam, kde je očekávám, a infotainment je rychlý a snadno ovladatelný. Ergonomie na jedničku, i méně zkušení řidiči se tady rychle zorientují. Ale když si k tomu sednete trochu kriticky, objevíte pár slabin.
Materiály působí místy trochu lacině, hlavně na sedadlech a některých plastových dílech. Například textil na sedačkách vypadá, že se po čase rychle ošoupe. Ale zase oceňuju pohodlí sedaček – na delších cestách záda netrpí a máte dost prostoru. Úložné prostory jsou taky fajn, a hlavně kufr se sedadly VarioFlex dělá z Karoqa prostorné auto s přijatelnými rozměry.
Tady Karoq nezklamal. Dlouhodobou spotřebu podle počítače mám kolem 6,5 litru na 100 km. Při plynulé jízdě mimo město se dá bez problémů dostat pod 6 litrů, ale i na dálnici ve 120 km/h jsem schopen se pohybovat okolo 6 litrů v závislosti na terénu a profilu trati. Ve městě je to samozřejmě horší, tam se spotřeba pohybuje kolem 8 litrů, hlavně pokud je hodně semaforů a krátkých jízd. Ale na benzínový motor v SUV je to pořád slušné.
Tady už je to tak půl na půl. Díky vyššímu posezu máte skvělý přehled o dění kolem, což ocení hlavně méně zkušení řidiči. Za mě je parkování je v pohodě, ale manželka už tak spokojená není. Skoro 440 cm na délku není na podélné parkování pro ni moc praktické. Naštěstí pomůže zadní kamera a senzory. Kdo přechází z menšího auta, bude si chvíli zvykat.
Pomineme-li to parkování, tak je Karoq vhodný i pro méně zkušené řidič. Řízení je lehké, spojka v manuálu má příjemný záběr a motor je dost pružný, takže se nemusíte bát rozjezdů nebo předjíždění. Adaptivní tempomat a další asistenty dělají delší jízdy pohodovějšími. Trochu větší rozměry mohou být ze začátku výzvou, ale díky přehlednému interiéru a dobrému výhledu se s tím dá rychle sžít.
Na této stránce najdete osobní zkušenosti majitele vozu Škoda Karoq 1,5 TSI. Tato recenze vyjadřuje hodnocení, které prezentuje osobní názor majitele vozu.
Karoq je ideální univerzál. Do města je to hraniční kvůli délce, zejména pro méně zkušené řidiče to při parkování někdy drhne. Ale praktickými vychytávkami a pohodlným interiérem to docela vyvažuje. Na delší trasy je to auto jak dělané, se slušnou spotřebou a tichým chodem motoru.
zatím bez poruchy, ale jezdím krátkou dobu. V zimě ale trochu drnčí plasty, což bych po půl roce nečekal
Nezapomeňte si přečíst i další uživatelské recenze Škoda Karoq , případně si prohlédněte nabídku ojetých vozů Škoda Karoq .
Smlouva na prodej či koupi ojetého vozu
Co všechno by měla obsahovat kupní smlouva a na co se při prodeji ojetého vozu zaměřit?
Přepis auta na jiného majitele
Prodáváte auto a nevíte, co obnáší převod? Přinášíme detailní popis celého procesu, dozvíte se, jaké dokumenty připravit a kolik zaplatíte na poplatcích.
Odstoupení od kupní smlouvy na ojeté auto
Nejste spokojení se zakoupeným ojetým vozem? Poradíme, zda a za jakých podmínek můžete odstoupit od smlouvy.
Jak postupovat při poškození auta v servisu
Místo opravy poškozený vůz? I to se může stát. Poradíme, jak postupovat v případě, že vám autoservis poškodil váš vůz.
Zánik povinného ručení při změně vlastníka vozidla
Prodáváte či kupujete ojeté auto? Tak si hlavně pohlídejte odhlášení a přihlášení povinného určení. Vyhnete se tak možným komplikacím.
Zánik povinného ručení a havarijního pojištění
Kdy a za jakých podmínek končí povinné ručení či havarijní pojištění. Přečtěte si podrobný přehled možných situací, ať nejste zaskočeni.
Nejžádanější značky:
Audi |
BMW |
Citroën |
Fiat |
Ford |
Hyundai |
Mazda |
Opel |
Peugeot |
Renault |
Škoda |
Volkswagen
Online autobazar |
Server Autobazary ojeté auto.cz je napojen na autosoft.cz
Podělte se o své zkušenosti: vložte vlastní krátkou recenzi na vůz Škoda Karoq.