Nádherný elegantní vůz s velice dobrými komfortními prvky. Je to radost v něm jezdit. Vyhlédl jsem si ho náhodou, původně jsem chtěl něco jiného, ale když jsem si do něj sedl a svezl se, bylo rozhodnuto. cestuji hodně po republice, tak jsem potřeboval nějaké pohodlné a komfortní auto. C6 je trefa do černého. Svižné auto, pohodlné sedačky, výbava, jízdní vlastnosti. To jsou pro mě věci, které rozhodly. za tři roky provozu jsem měnil pouze brzdy, jinak vše funguje
Na této stránce najdete osobní zkušenosti majitele vozu Citroën C6 2,7 hdi. Tato recenze vyjadřuje hodnocení, které prezentuje osobní názor majitele vozu.
maximální spokojenost.
Nezapomeňte si přečíst i další uživatelské recenze Citroën C6 , případně si prohlédněte nabídku ojetých vozů Citroën C6 .
Podělte se o své zkušenosti: vložte vlastní krátkou recenzi na vůz Citroën C6.
Smlouva na prodej či koupi ojetého vozu
Co všechno by měla obsahovat kupní smlouva a na co se při prodeji ojetého vozu zaměřit?
Přepis auta na jiného majitele
Prodáváte auto a nevíte, co obnáší převod? Přinášíme detailní popis celého procesu, dozvíte se, jaké dokumenty připravit a kolik zaplatíte na poplatcích.
Odstoupení od kupní smlouvy na ojeté auto
Nejste spokojení se zakoupeným ojetým vozem? Poradíme, zda a za jakých podmínek můžete odstoupit od smlouvy.
Jak postupovat při poškození auta v servisu
Místo opravy poškozený vůz? I to se může stát. Poradíme, jak postupovat v případě, že vám autoservis poškodil váš vůz.
Zánik povinného ručení při změně vlastníka vozidla
Prodáváte či kupujete ojeté auto? Tak si hlavně pohlídejte odhlášení a přihlášení povinného určení. Vyhnete se tak možným komplikacím.
Zánik povinného ručení a havarijního pojištění
Kdy a za jakých podmínek končí povinné ručení či havarijní pojištění. Přečtěte si podrobný přehled možných situací, ať nejste zaskočeni.
Nejžádanější značky:
Audi |
BMW |
Citroën |
Fiat |
Ford |
Hyundai |
Mazda |
Opel |
Peugeot |
Renault |
Škoda |
Volkswagen
Online autobazar |
Server Autobazary ojeté auto.cz je napojen na autosoft.cz
Zatím protože s vozidlem jezdím po Německu (než se pustíme do oprav)mohu říci,že C6 je to nejlepší co Citroen udělal.Do budoucna vidím jen problém s díly karoserie protože při vyrobených 24.400 kusů nikdo druhovýrobu určitě nedělal.Podvozek: většina z C5,část Peugeot 607.
Motor 2.700 cm3 se dvěma turby hýbe autem velice slušně,ale závoďák to rozhodně není.Vadí mi také pozdní reakce po sešlápnutí plynu.Taková "díra",ale jde jen o zvyk.Pak už jede jak vzorný žáček.Kouknu se zda nepůjde poposunout doraz chodu pedálu plynu.Pochopitelně je zde stejný "problém"jako u každého silného vozu - jedete pomalu a udržujete si klidnou a pohodovou jízdu a najednou zjistíte,že jedete stopadesát...Tomu trochu pomáhá zobrazování displeje na čelním skle které zbytečně neruší a také půjde o zvyk pohled stále i tak nevracet zbytečně k palubce.Mechová jízda v průměru za 7,5 litru (po Německu) je příjemná.Celkovej dojem kazí jen tlučení přední nápravy při větších nerovnostech silnice,což se odstraní výměnou stabilizátorů.Vozidlo doporučuji staršímu kliďasovi.Koupím si i slabší variantu 2.200cm3 s manuálem takže budu mít srovnání.Myslím,že tento výkon bude pro Německé silnice kde denně jezdím dostačující a se spotřebou půjdu dolů - za cenu snížení počtu válců na 4.