Chevrolet Captiva LTZ 2,2D jsme zakoupili v dubnu, v červenci došlo bez našeho vědomí při servisní prohlídce k aktualizaci softwaru převodovky, opětovně reklamujeme špatnou funkci převodovky po neohlášené změně řídícího programu převodovky již podruhé bez žádné odezvy, majitel prodejny a servisní technik nás odbývají ohranou frází o tom, že tato akce byla přikázána z centrály chevroletu. Vozidlo nemá výkon jak při jízdě po rovné vozovce tak při stoupání, kde naopak výkon ztrácí a jízda se stává nebezpečná. Motor se vytáčí do vysokých otáček, kde již není uváděný kroutící moment, vykazuje zvýšení spotřeby, které v žádném případě neodpovídá uváděným hodnotám technické dokumentace. Aktualizace softwaru proběhla během opravy sedačky bez našeho vědomí. A sedačka spolujezdce stejně pořád vrže! Jsme znechuceni, zakoupili jsme si vůz za 3/4milionu korun a stal se z toho zásahem značkového servisu vrzající obr s vysokou spotřebou a špatnými jízdními vlastnostmi, v jakékoli zatačce nasloucháme vrzání sedačky spolujezdce, do táhlého kopce netáhne, maximální rychlost 120, bojíme se předjíždět protože vůz se chová jako benzínový, motor se vytáčí a výkon nikde a vysoká spotřeba 11-12litrů/100km, která se ani zdaleka nepřibližuje údajům tech. dokumentace.
Na této stránce najdete osobní zkušenosti majitele vozu Chevrolet Captiva LTZ 2,2D AT. Tato recenze vyjadřuje hodnocení, které prezentuje osobní názor majitele vozu.
velké zklamání za hodně peněz!
zatím žádná
vysoká, zdaleka neodpovídá tech.dokumentaci
špatné
jako stan za dost peněz
Nezapomeňte si přečíst i další uživatelské recenze Chevrolet Captiva , případně si prohlédněte nabídku ojetých vozů Chevrolet Captiva .
Podělte se o své zkušenosti: vložte vlastní krátkou recenzi na vůz Chevrolet Captiva.
Smlouva na prodej či koupi ojetého vozu
Co všechno by měla obsahovat kupní smlouva a na co se při prodeji ojetého vozu zaměřit?
Přepis auta na jiného majitele
Prodáváte auto a nevíte, co obnáší převod? Přinášíme detailní popis celého procesu, dozvíte se, jaké dokumenty připravit a kolik zaplatíte na poplatcích.
Odstoupení od kupní smlouvy na ojeté auto
Nejste spokojení se zakoupeným ojetým vozem? Poradíme, zda a za jakých podmínek můžete odstoupit od smlouvy.
Jak postupovat při poškození auta v servisu
Místo opravy poškozený vůz? I to se může stát. Poradíme, jak postupovat v případě, že vám autoservis poškodil váš vůz.
Zánik povinného ručení při změně vlastníka vozidla
Prodáváte či kupujete ojeté auto? Tak si hlavně pohlídejte odhlášení a přihlášení povinného určení. Vyhnete se tak možným komplikacím.
Zánik povinného ručení a havarijního pojištění
Kdy a za jakých podmínek končí povinné ručení či havarijní pojištění. Přečtěte si podrobný přehled možných situací, ať nejste zaskočeni.
Nejžádanější značky:
Audi |
BMW |
Citroën |
Fiat |
Ford |
Hyundai |
Mazda |
Opel |
Peugeot |
Renault |
Škoda |
Volkswagen
Online autobazar |
Server Autobazary ojeté auto.cz je napojen na autosoft.cz
Žiji pod Krušnými horami, v jejich středu a tak jezdím i do slušných kopců a Captiva v nich šlape zatím skvěle, bez jakéhokoliv vzdoru a výrazněji zvýšené spotřeby.
Ano, interiér skutečně vrže, o to více, že mám celé sedačky v kůži (samozřejmě umělé). V Daewoo zřejmě nechtěli zvyšovat cenu vozu a tak zvolili levné materiály. Nicméně navzdory tomu je kvalita zpracování interiéru perfektní a přesné a na ty "zvuky" se při klidné letoře dá lehce zvyknout ;-).
Také má ne zrovna příjemné řazení z 2 na 3...pokud se zařadí "brzo", tedy při nižších otáčkách, je to někdy dost slušná rána "do zubů". Ale jde podle odborných recenzí o "vrozenou" vlastnost a je třeba se tomu přizpůsobit a trojku řadit při vyšších otáčkách. Mnoho let jsem do této doby jezdil s benzínovými Escortem a Scéniky první a druhé řady, takže jsem byl z tohoto řazení zprvu dost zděšený, hlavně při častých rozjezdech v městském provozu, ale i na tuto "zvláštnost" Captivy se dá zvyknout a přizpůsobit se.
No a do třetice mnou vnímaných větších záporů je, že turbo nabíhá citelně opožděně, ale i to je podle odborných testů a recenzí "vrozenou" vlastností a je třeba s tím počítat.
Odborné recenze z dob zavedení tohoto (MÉHO) vozu do výroby však nejsou celkově tak špatné a to především s ohledem na "ekologicky" úsporný motor Německé zn. Opel, tedy jak jeho relativně nízké spotřeby, tak i kvality a výkonu. Také byla vyzdvižena kvalita a životnost karoserie, byť nepozinkované. Emisní norma Euro IV (v SRN již průser :-( ), crash test plných 5 hvězdiček....sice "s odřenýma ušima", ale 5.
Takže toto jsou ZATÍM jediné a z mého pohledu ne nijak fatální, tedy ne nepřekonatelné mínusy mé Captivy. Celkově jsem s vozem spokojený, byť se musím přiznat, že i po 2 měsících si na ni musím stále zvykat...ale jde to ZATÍM dobře a pokud se v dohledné době "nepodělá" něco dražšího, tak očekávám, že s ním budu pouze spokojen.